طراحی لوگو
این جا جواب همه سوال هاتون رو راجع به لوگو میگیرید ، اگه سوالی موند آخر صفحه توضیح میدم چیکار کنید.
فهرست مطالب
وظیفه لوگو ایجاد مالکیته، روی محصولات شما چاپ میشه ، روی وبسایت و سربرگ و نامه و کارت ویزیت شما نقش میبنده. لوگو نشان مالکیت شماست. لوگو به مشتریان احتمالی یا به دنیا میگه که شما کی هستید، چه محصول یا خدماتی ارائه میکنید یا چه نفع و ارزشی برای مشتریاتون ایجاد میکنید. لوگو باعث میشه مشتریان شما رو از رقبا تشخیص بدن و حتی فقط از برند شما خرید کنند. وفاداری به برند بسیار مهمه و چیزیه که هر کسب و کار برای رشد بهش نیاز داره. یک آرم قابل تشخیص و آشنا به ایجاد وفاداری به برند کمک بزرگی خواهد کرد. این دلایل و دلایل بیشتری که میتونید تو ادامه مطلب بخونید، همه مهر تاییدی هست بر اینکه لوگوی شمارو باید یه حرفه ای طراحی کنه. خوب جایی اومدید 🙂
انواع لوگو
به طور کلی ما دو دسته لوگو داریم که هر کدومشون معمولا نیازهای بیزنس های خاصی رو برآورده میکنن، لوگوی تصویری یا لوگومارک و لوگوی نوشتاری یا لوگو تایپ.
لوگوی نوشتاری
لوگوی تصویری
به تمام لوگوهایی که شامل نوشته ، حروف، اسم شرکت، حروف مختصر و اول اسم ( مونوگرام ) هستند، لوگوتایپ گفته می شود. لوگو تایپ بهترین گزینه برای معرفی و ایجاد شهرت برای نام شرکت، و راه حل کلاسیک و سنتی برندینگ است. موفقیت یک لوگوتایپ خوب به این بستگی دارد که نوشتار یا تایپوگرافی ایجاد شده تا چه حد با شخصیت برند هماهنگ است. نوشته های ضخیم نمایش دهنده یک برند محکم و پایدار، و لوگوتایپ های رنگی با شکل های نرم و مدرن نشانه یک شرکت جوان و باانرژی هستند.
در صورتی که ابتدای فعالیت شماست میتوانید از لوگو نوشتاری استفاده کنید و درصورتی که قرار هست از لوگو تون به صورت بین المللی استفاده کنید برای عبور از محدودیت های زبانی میتوانید از لوگو های تصویری استفاده کنید.
برند مارک یا لوگوی تصویری ( یا نشانه به فارسی ) برخلاف لوگوتایپ یا لوگو نوشتاری ، بدون هیچ گونه نوشته و کلمه ای ایجاد می شود. لوگوی شرکت اپل، لوگو نایکی یا لوگوی فیل کفش ملی همه نمونه هایی از این مورد هستند. همین طور که گفتیم ، برای شرکت ها و برند های شناخته شده بین المللی لوگوهای تصویری می توانند راه حل مناسبی برای عبور از زبان باشند و می توانند مطمئن باشند فورا در سراسر جهان قابل تشخیص هستند. بهترین نمونه لوگوهای تصویری ساده ترین آنها هستند . سادگی در طراحی لوگو خیلی مهم است و باعث می شود راحت تر در خاطر بماند. لوگوهای تصویری در انتقال خصوصیات عاطفی و انتزاعی شرکت شما در مقایسه با آرم های نوشتاری خیلی بهتر هستند. تصاویر بهتر از هزار کلمه صحبت میکنند. اگر شرکت شما خیلی شناخته شده نیست، احتمالا لوگوی تصویری ایده مناسبی برای شما نباشد. ممکن است لوگوی شما عالی به نظر برسد و نمایانگر شرکت شما هم باشد ، اما تا وقتی کسی آن را نمیشناسد استفاده از لوگوی تصویری تنها ، کار بی فایده ای به نظر میرسد. بهتر است مطمئن شوید حداقل گاهی اوقات لوگوی تصویری شما با نوشتاری همراه باشد. مثلا می توانید از یک لوگوتایپ در کنار لوگوی شرکتتان استفاده کنید.
مراحل طراحی لوگو
طراحی لوگو هم مهمه هم این که اینجا ما براتون آسون انجامش میدیم، مثل همه کارای راحت دیگه در سه مرحله :
تحویل
لوگوی شما در زمانی که بهتون اعلام کرده بودیم آماده شده و اگه ویرایشی لازم داشت براتون انجام دادیم. فایل لوگو رو به صورت کاملا حرفه ای در فرمت های مختلف تحویل میگیرید و این تازه شروع همکاری ماست
پرداخت
میتونید با استفاده از درگاه پرداخت یا روش های دیگه هزینه رو برای ما منتقل کنید، بعد از پرداخت هزینه ما کار طراحی رو شروع می کنیم.
سفارش
اگه همین الان بخواید سفارش بدید میتونید فرم دریافت اطلاعات رو پر کنید و به ما کمک کنید که سلیقه و خواسته های شما رو راجع به لوگوتون بدونیم
مبلغ سرمایه گذاری شما برای طراحی لوگو
پیشنهاد ما اینه که هزینه طراحی لوگو رو توی هزینه هاتون نیارید، این یه سرمایه گذاریه که قراره خوب جواب بده.
بی نهایت نمونه تا تایید
تحویل 3 نمونه در هفته
ویرایش و ادیت تا تاییدیه
ابجاد پالت رنگ سازمانی
15% تخفیف سفارش بعدی
هاست و دامنه ir رایگان